Сім'я як чинник розвитку мотивації досягнення студентів


Автор(ка)
Данилейко Віта Вікторівна

Ступінь
Магістр

Група
ПСБ-1-16-4.0д

Спеціальність
053 Психологія

Кафедра
Кафедра психології особистості та соціальних практик


Анотація

В роботі представлені теоретичні положення про мотивацію досягнення та особливості сім'ї. Опис проведення та інтерпретація результатів дослідження їх взаємозв'язку.

Зміст

РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДОСЯГНЕННЯ ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ СІМ’Ї, РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СІМ’Ї ЯК ЧИННИКА МОТИВАЦІЇ ДОСЯГНЕННЯ СТУДЕНТА

Покликання

1. Адлер А. Понять природу человека/изд. «Академический проект», 1997 – 147 с.
2. Альохіна Н.В. Дослідження мотивації навчання у вищому навчальному закладі/ ред. Максименко С. Д. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка. Т.ХІІ, част. 6. - К., 2010. -508 с.
3. Артюшенко О. Ф., Нечипоренко Д. Л. Мотив досягнення та теоретичне обґрунтування його структурних компонентів/Слобожанський науково-спортивний вісник, №5 2013. – 28 с.
4. Асеев В. Г. Мотивация поведения и формирование личности/ Москва, изд. «Мысль», 1976. – 159с.
5. Бевз Г. М., Пєша І. В. Дитина в прийомній сім’ї: нотатки психолога/Київ, 2001. – 101 с.
6. Бевз Г. М. Прийомна сім’я: соціально-психологічні виміри/рец. Пірен М. І., Семиченко В. А., Москаленко В. В., Бондарчук О. І., 2010. – 331 с.
7. Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание/ред. В.Я. Пилиповского. – Москва изд. «Просвещение», 1986. – 420 с.
8. Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання: науково-методичний посібник/1998. – 204 с.
9. Варга А. Я. Структура и типы родительського отношения/из фондов Российской Государственной Библиотеки, 2002. – 206 с.
10. Вербицький О. О., Бакшаєва Н. А. Психологія мотивації студентів/ вид. «Логос», 2006. – 93 с.
11. Вилюнас В. К. Психологические механизмы мотивации человека /Москва, изд. МГУ, 1990. – 288 с.
12. Власова-Чмерук О. М. Психологічні особливості прояву конкурентної поведінки серед студентів ВНЗ/Вісник № 121, 2014. – 63 с.
13. Гордєєва Т. О. Мотиваційні передумови обдарованості: від моделі Дж. Рензуллі до інтегративної моделі мотивації/Психологічні дослідження: електронний науковий журнал №1, 2011.
14. Жебєлєва П. В. Життєвий сценарій особистості: сутність та основні психологічні підходи/Київ, Вісник післядипломної освіти, 2013. – 134 с.
15. Ильин Е. П. Мотивация и мотивы/изд. «Питер», 2002. – 508 с.
16. Ильин Е. П. Психология воли, 2-е издание/изд. «Питер», 2009. – 368с.
17. Ильин Е. П. Работа и личность. Трудоголизм, перфекционизм, лень/ изд. «Питер», 2011. – 224 с.
18. Копець Л. В. Психологія особистості/ Києво-Могилянська Академія, 2008. – 458 с.
19. Кочарян О. С., Фролова Є. В., Павленко В. М. Структура мотивації навчальної діяльності студентів/Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»,2011. – 39 с.
20. Кревська О. О. Мотиваційні чинники професійної самоефективності особистості/дисертація, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Луцьк, 2018. – 213 с.
21. Кулагина И. Ю., Колюцкий В. Н. Возрастная психология/Москва, изд. «Академический проект», 2015. – 421 с.
22. Леман К. Порядок народження/ пер. з англ. Е. Прищенко, вид. «Брайт Букс», 2007. – 448 с.
23. Леонтьєв А. Н. Потребности, мотивы и эмоции/ Москва, МГУ, 1971. – 40 с.
24. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. - Москва, изд. «Политиздат» 1975. 516 с.
25. Мак Клелланд Д. Мотивация человека/изд. «Питер»,2007. – 672 с.
26. Маслоу А. Мотивация и личность, 3-еиздание/изд. «Питер», 2008. – 352 с.
27. Моргун В. Ф. Багатовимірна теорія особистості та принцип доповненості діяльності, установки і вчинку/[Електронний ресурс] / ред. колегія: С.Д. Максименко, М.І. Степаненко, С.М. Шевчук, Н.В. Сулаєва, К.В. Седих, В. Ф. Моргун (відп. за випуск). – Полтава: ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2017. – 183-195 с.
28. Назарець Л. М. Аналіз мотивації студентів у сучасних умовах навчання/ Наукові записки Національного університету «Острозька Аказемія», випуск 18, 2011. - 183-193.
29. Петровский А.В, Ярошевский М. Г. Психология : словарь, 2-е изд. – Москва : Политиздат, 1990. – 494 с.
30. Подшивайлов І. Л., Подшивайлов Ф. М. та Счастна Г. Типологічні особливості студентів за показником мотивації досягнення/Навчання і виховання обдарованої дитини, розділ 3: Психологічні проблеми обдарованої особистості, 2018. 78-87 с.
31. Подшивайлов Ф. М. Модель мотиваційної сфери особистості/Освіта та розвиток обдарованої особистості №11, 2016. – 39-43 с.
32. Подшивайлов Ф. М., Сергєєнкова О. П. Мотиваційна сфера особистості: діагностично-розвивальний путівник. Методичні рекомендації/ Київський університет ім. Бориса Грінченка, 2015. – 55 с.
33. Подшивайлов Ф. М. Теоретико-методологічні засади визначення поняття мотиваційної сфери особистості/Освіта та розвиток обдарованої особистості № 10, 2015. – 19-23 с.
34. Подшивайлов Ф. М. Соотношение мотивации достижения успеха и мотивации избегания неудач: от биполярности в теории кквадриполярности на практике /Актуальні проблеми психології. К.: Фенікс. Т. XII. Психологія творчості. Випуск 20. 2014. – 284–293 с.
35. Подшивайлов Ф. М., Подшивайлова Л. І., Данилейко В. В. Аналіз особливостей зв’язку стилю лідерства в сім’ї та мотивації досягнень студентів/Актуальні проблеми практичної психології: збірник статей VI Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Глухів, 20–21 лютого 2020 року). Глухів: Глухівський НПУ ім. О. Довженка, Вінниченко М. Д. Суми, 2020. с. 114–120.
36. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии/изд. «Питер», 2002. – 720 с.
37. Сергєєнкова О. П. та Подшивайлов Ф. М. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента/Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2016. – 260-276 с.
38. Сидоренко Е. В. Методы математической обработки в психологии / Е. В. Сидоренко. – СПб.: Речь, 2002. – 350 с., с. 203–204
39. Скворчевська Є. Л. Когнітивні механізми мотивації досягнення/ Харків, Українська інженерно-педагогічна академія, 2013. – 11 с.
40. Скворчевська Є. Л. Особливості визначення поняття “мотивації” та “установки” у вітчизняній психології/Вісник Харківського національного університету ім. Н. В. Каразіна №981, серія: психологія, випуск 47, 2011. – 199-203 с.
41. Смирнов С. Д. Педагогика и психология высшего образования: от деятельности к личности/ учебное пособие, изд. «Академия», 2001. – 304 с.
42. Степанов С. Популярная психологическая энциклопедия/изд. «Эксмо», 2011. – 898 с.
43. Стрельнікова Н. М., Падун Н. О. Сучасний стан виховання дітей в сім’ї/Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя: психолого-педагогічні науки №2, 2012. – 49-51 с.
44. Тапалова О. Б. Мотивація досягнення: феномен, дослідження, проблеми/Київський національний університет ім. Т. Г. Шевченка, Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки №4, 2014. – 158-164 с.
45. Усмапов В., Чуриков М., Попов В., Евстратова А., Резников Н., Корольова В., Рошаль М., Комарова Л., Рапопорт А., Дружинін В. Н. Психология общих способностей, 2-еиздание/изд. «Питер», 1999. – 138 с.
46. Федоришин Г.М. Психологія становлення особистості у батьківській сім'ї /Івано–Франківськ, 2006. – 174 с.
47. Хекхаузен X. Мотивация и деятельность- М., 1986. 342 с.
48. Хекхаузен Х. Психология мотивации достижения/ Х. Хекхаузен/ изд. «Речь», 2001. – 256 с.
49. Цветкова Р. И. Мотивационная сфера личности студента: условия и способы ее формирования/Московский городской психолого-педагогический университет, психологический журнал, 2006. – 76-80 с.
50. Черняк Н. О. Формування мотивації студентів до навчання у ВНЗ/Проблеми інженерно-педагогічної освіти №38-39, 2013. – 388-393 с.
51. Шадриков В. Д. Психология деятельности и способности человека/ Москва, изд. «Логос», 1996. – 320 с.
52. Шапорда Г. С. Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів/Актуальні проблеми психології, том 12, психологія творчості, випуск 22, 2016. – 325-335 с.