ФІРОВИЙ СТИЛЬ БРЕНДУ КОСМЕТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ GEONA
Автор(ка)
Сиротюк Поліна Олександрівна
Ступінь
Бакалавр
Група
Дзб-1-17-4.0д
Спеціальність
022 Дизайн
Кафедра
Кафедра дизайну
Анотація
Geona – бренд косметичної продукції, яка направлена на догляд за шкірою. Основну цільову аудиторію складають жінки віком від 18 до 40 років. Після повного аналізу конкурентів та аналогів, в рамках проєкту було обране кольорове рішення, розроблений логотип, поліграфічна продукція, дизайн візуалу соціальних мереж, слогани та інші елементи корпоративного стилю. Головним чином було визначено ціль і мету бренду, та можливість елементів фірмового стилю відповідати їм. Також була визначена необхідність в створенні сувенірною продукції. При розробці був використаний мінімалістичний стиль. Користувалась графічними програмами Adobe Photoshop та Adobe Illustrator. В роботі показаний результат розробки та його етапи. В процесі мала нагоду попрацювати з реальним замовником проекту і пройти з ним всі етапи співпраці від заповнення брифу і технічного завдання до здачі проєкту.
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ
ДЛЯ БРЕНДУ КОСМЕТИКИ
1.1 Визначення бренду та роль фірмового стилю в ньому
1.2 Визначення косметики та її значення в сучасному житті
1.3 Особливості створення фірмового стилю косметичного бренду
1.3 Аналіз аналогів
РОЗДІЛ 2
2.1 Визначення цільової аудиторії та концепції бренду
2.2 Елементи розробки фірмового стилю бренду Geona
2.3 Ескізування та робота над логотипом
2.3 Кольорове рішення та розробка фірмового стилю
2.4 Дизайн соцмереж
2.5 Сувенірна продукція
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ
ДЛЯ БРЕНДУ КОСМЕТИКИ
1.1 Визначення бренду та роль фірмового стилю в ньому
1.2 Визначення косметики та її значення в сучасному житті
1.3 Особливості створення фірмового стилю косметичного бренду
1.3 Аналіз аналогів
РОЗДІЛ 2
2.1 Визначення цільової аудиторії та концепції бренду
2.2 Елементи розробки фірмового стилю бренду Geona
2.3 Ескізування та робота над логотипом
2.3 Кольорове рішення та розробка фірмового стилю
2.4 Дизайн соцмереж
2.5 Сувенірна продукція
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Покликання
1. Антонович Є.А., Василишин Я.В., Шпильчак В.А. Креслення: Навч.посібник/ За ред.проф. Є.А. Антоновича – Львів: Світ, 2006 – 512с., іл.;
2. Безсонова Л.М. До питання про дефініції у графічному дизайні: сучасний зміст поняття «логотип» [Текст/Л.М. Безсонова//Традиції та новації у вищій архітектрурно – художній освіти: збірка наукових праць. – Х.:ХДАДМ, 2010,-№1.-С.257-260;
3. Куленко М. Основи графічного дизайну: Підручник. В ид.2-е, доп.і випр. – К.: Кондор, 2007. – 492 с.;
4. Лесняк В.І. Модерністські і постмодерністські шрифти: 44 оригінальних шрифти. – Х.: Колорит, 2006. – 148с.: іл.;
5. Маркетинг: Підручник/В. Руделіус, О.М. Азарян, Н.О. Бабенко та ін..; Ред.-упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. – 3-тє вид. – К.:Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008р – 648 с;
6. Мітченко В.С. Естетика українського рукописного шрифту/Вст.слово А.В. Чебикіна; Слово про авт. О.К. Федорука. - К: Грамота, 2007. - 208 с.;
7. Михайленко В.Є. Основи композиції (геометричні аспекти художнього формотворення): навчальний посібник/ В.Є. Михайленко - Київ :Каравела, 2015.- 186 с;
8. Пасічний А. Від «макаронів» до графічного дизайну. Лекції з основ графічного дизайну: (наочно-методичний посібник) / Пасічний А., 2016. – 224 с.: іл.;
9. Поліщук А.А. Теорія та практика графіки : навчальний посібник/А.А. Поліщук - Київ : Ун-т ім. Б. Грінченка, 2015;
10. Попович В.В. Технологія конструкційних матеріалів і матеріалознавство : підручник/ В.В. Попович - Львів : Світ, 2006;
11. Співак С.М. Теоретичні основи комп’ютерної графіки та дизайну: навчальний посібник/ С.М. Співак - Київ : Ун-т ім. Б. Грінченка, 2013;
12. Свірко В.О. та ін. Дизайнерська діяльність: стандарти і розцінки : довід метод. посібник для дизайнерів практиків/ В.О. Свірко - Київ , 2013;
13. Шредер В.Л., Пилипенко С.Ф. Упаковка из картона/ В.Л. Шредер, С.Ф. Пилипенко – Киев: ИАЦ «Упаковка» - 2004., -560 с.
14. Элис Туэмлоу. Графический дизайн: фирменный стиль – М.: Астрель, 256 с;
15. ДСТУ 3003:2006: Технологія поліграфічних процесів: Терміни та визначення понять;
16. ДСТУ 3008:2015 Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення, - чинний від 1996-01-01;
17. Даниэль С.М. Искусство видеть: о творческих способах восприятия, о языке линий и красок, о воспитании зрителя. – Л.: Искусство, 1990. – 223с.: ил.
18. Єфімов, Юрій Володимирович (2018) Adobe dvoma rukamu Юрій Єфімов, Київ.
19. Иттен Иоханнес. Искусство цвета - 7-е изд., испр. - Москва : Аронов Д., 2011. - 95 с.
20. Коэн С. Эффективная работа: Adobe InDesign CS3. – М.: ДМК Пресс; СПб.: Питер, 2008. – 704с.: ил. – (Эффективная работа).
21. Курушин В.Д. Графический дизайн и реклама / В.Д. Курушин. – М. : ДМК Пресс, 2001. – 272 с.
22. Прищенко С.В. Кольорознавство : навч. посіб. / С.В. Прищенко ; за ред. проф. Є.А. Антоновича. – К. : ДАКККіМ, 2009. – 374 с.
23. Розенсон И.А. Основы теории дизайна: учебник для вузов. – СПб.: Питер, 2007. – 219с., ил.
24. Рунге В.Ф. Основы теории и методологии дизайна / В.Ф. Рунге. – М. : МЗ-Пресс, 2001. – 252 с.
25. Саймонс Джейсон. Настольная книга дизайнера. Обработка иллюстрации. /Пер. с англ. А.В. Банкрашкова. – М.: АСТ; Астрель, 2008. – 256с.: ил.
26. Фуллер Д.М., Финков М.В., Прокди Р. Г. и др. “Photoshop. Полное руководство. Официальная русская версия” НиТ, 2017 год, 464 стр.
27. Черневич Е.В. Язык графического дизайна / Е.В. Черневич. – М. : ВНИИТЭ, 1975.– 48 с.
28. Шевченко В.Я. Композиція плаката : навч. посіб. / В.Я. Шевченко. – Х. : Колорит, 2004. – 123 с.
1. https://cherrillprint.co.uk/why-is-printing-impo...
2. https://www.servicenation.org/blog/the-importanc...
3. https://www.lyfemarketing.com/blog/social-media-branding
4. https://uk.wikipedia.org/wiki/Фірмовий_стиль#:~:text=До%20числа%20основних%20елементів%20фірмового,веб-сайту%2C%20бланки%20тощо.
5. https://www.synthesio.com/blog/audience-research...%27s%20look%20at%20the%20typical,different%20categories%2C%20such%20as%20age.
6. https://thelogocreative.medium.com/why-typograph..." class="hcphp-link">https://thelogocreative.medium.com/why-typograph...
7. https://thelogocreative.medium.com/why-typograph..." class="hcphp-link">https://thelogocreative.medium.com/why-typograph...
8. https://www.designhill.com/design-blog/types-of-...
9. https://blog.hubspot.com/insiders/logo-design-tips
10. https://99designs.com/blog/logo-branding/logo-characteristics/
11. https://www.tailorbrands.com/logo-maker/what-makes-a-good-logo
12. https://woww.co.za/corporate-identity-guide/
13. https://www.feedough.com/what-is-corporate-identity/
14. https://helder.design/en/corporate-identity-en/
15. https://en.wikipedia.org/wiki/Cosmetics
16. https://compendium.com.ua/uk/kos/
17. https://fidm.edu/en/majors/beauty+marketing+product+development/
18. https://www.medicinenet.com/cosmetic_quiz_pictur..." class="hcphp-link">https://www.medicinenet.com/cosmetic_quiz_pictur...
19. https://www.medicinenet.com/cosmetic_quiz_pictur..." class="hcphp-link">https://www.medicinenet.com/cosmetic_quiz_pictur...
20. https://www.canada.ca/en/health-canada/services/...
21. https://www.linkedin.com/pulse/importance-cosmet...%20is%20used%20as%20a,nail%20polishes%2C%20hair%20sprays%20etc.
2. Безсонова Л.М. До питання про дефініції у графічному дизайні: сучасний зміст поняття «логотип» [Текст/Л.М. Безсонова//Традиції та новації у вищій архітектрурно – художній освіти: збірка наукових праць. – Х.:ХДАДМ, 2010,-№1.-С.257-260;
3. Куленко М. Основи графічного дизайну: Підручник. В ид.2-е, доп.і випр. – К.: Кондор, 2007. – 492 с.;
4. Лесняк В.І. Модерністські і постмодерністські шрифти: 44 оригінальних шрифти. – Х.: Колорит, 2006. – 148с.: іл.;
5. Маркетинг: Підручник/В. Руделіус, О.М. Азарян, Н.О. Бабенко та ін..; Ред.-упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. – 3-тє вид. – К.:Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008р – 648 с;
6. Мітченко В.С. Естетика українського рукописного шрифту/Вст.слово А.В. Чебикіна; Слово про авт. О.К. Федорука. - К: Грамота, 2007. - 208 с.;
7. Михайленко В.Є. Основи композиції (геометричні аспекти художнього формотворення): навчальний посібник/ В.Є. Михайленко - Київ :Каравела, 2015.- 186 с;
8. Пасічний А. Від «макаронів» до графічного дизайну. Лекції з основ графічного дизайну: (наочно-методичний посібник) / Пасічний А., 2016. – 224 с.: іл.;
9. Поліщук А.А. Теорія та практика графіки : навчальний посібник/А.А. Поліщук - Київ : Ун-т ім. Б. Грінченка, 2015;
10. Попович В.В. Технологія конструкційних матеріалів і матеріалознавство : підручник/ В.В. Попович - Львів : Світ, 2006;
11. Співак С.М. Теоретичні основи комп’ютерної графіки та дизайну: навчальний посібник/ С.М. Співак - Київ : Ун-т ім. Б. Грінченка, 2013;
12. Свірко В.О. та ін. Дизайнерська діяльність: стандарти і розцінки : довід метод. посібник для дизайнерів практиків/ В.О. Свірко - Київ , 2013;
13. Шредер В.Л., Пилипенко С.Ф. Упаковка из картона/ В.Л. Шредер, С.Ф. Пилипенко – Киев: ИАЦ «Упаковка» - 2004., -560 с.
14. Элис Туэмлоу. Графический дизайн: фирменный стиль – М.: Астрель, 256 с;
15. ДСТУ 3003:2006: Технологія поліграфічних процесів: Терміни та визначення понять;
16. ДСТУ 3008:2015 Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення, - чинний від 1996-01-01;
17. Даниэль С.М. Искусство видеть: о творческих способах восприятия, о языке линий и красок, о воспитании зрителя. – Л.: Искусство, 1990. – 223с.: ил.
18. Єфімов, Юрій Володимирович (2018) Adobe dvoma rukamu Юрій Єфімов, Київ.
19. Иттен Иоханнес. Искусство цвета - 7-е изд., испр. - Москва : Аронов Д., 2011. - 95 с.
20. Коэн С. Эффективная работа: Adobe InDesign CS3. – М.: ДМК Пресс; СПб.: Питер, 2008. – 704с.: ил. – (Эффективная работа).
21. Курушин В.Д. Графический дизайн и реклама / В.Д. Курушин. – М. : ДМК Пресс, 2001. – 272 с.
22. Прищенко С.В. Кольорознавство : навч. посіб. / С.В. Прищенко ; за ред. проф. Є.А. Антоновича. – К. : ДАКККіМ, 2009. – 374 с.
23. Розенсон И.А. Основы теории дизайна: учебник для вузов. – СПб.: Питер, 2007. – 219с., ил.
24. Рунге В.Ф. Основы теории и методологии дизайна / В.Ф. Рунге. – М. : МЗ-Пресс, 2001. – 252 с.
25. Саймонс Джейсон. Настольная книга дизайнера. Обработка иллюстрации. /Пер. с англ. А.В. Банкрашкова. – М.: АСТ; Астрель, 2008. – 256с.: ил.
26. Фуллер Д.М., Финков М.В., Прокди Р. Г. и др. “Photoshop. Полное руководство. Официальная русская версия” НиТ, 2017 год, 464 стр.
27. Черневич Е.В. Язык графического дизайна / Е.В. Черневич. – М. : ВНИИТЭ, 1975.– 48 с.
28. Шевченко В.Я. Композиція плаката : навч. посіб. / В.Я. Шевченко. – Х. : Колорит, 2004. – 123 с.
1. https://cherrillprint.co.uk/why-is-printing-impo...
2. https://www.servicenation.org/blog/the-importanc...
3. https://www.lyfemarketing.com/blog/social-media-branding
4. https://uk.wikipedia.org/wiki/Фірмовий_стиль#:~:text=До%20числа%20основних%20елементів%20фірмового,веб-сайту%2C%20бланки%20тощо.
5. https://www.synthesio.com/blog/audience-research...%27s%20look%20at%20the%20typical,different%20categories%2C%20such%20as%20age.
6. https://thelogocreative.medium.com/why-typograph..." class="hcphp-link">https://thelogocreative.medium.com/why-typograph...
7. https://thelogocreative.medium.com/why-typograph..." class="hcphp-link">https://thelogocreative.medium.com/why-typograph...
8. https://www.designhill.com/design-blog/types-of-...
9. https://blog.hubspot.com/insiders/logo-design-tips
10. https://99designs.com/blog/logo-branding/logo-characteristics/
11. https://www.tailorbrands.com/logo-maker/what-makes-a-good-logo
12. https://woww.co.za/corporate-identity-guide/
13. https://www.feedough.com/what-is-corporate-identity/
14. https://helder.design/en/corporate-identity-en/
15. https://en.wikipedia.org/wiki/Cosmetics
16. https://compendium.com.ua/uk/kos/
17. https://fidm.edu/en/majors/beauty+marketing+product+development/
18. https://www.medicinenet.com/cosmetic_quiz_pictur..." class="hcphp-link">https://www.medicinenet.com/cosmetic_quiz_pictur...
19. https://www.medicinenet.com/cosmetic_quiz_pictur..." class="hcphp-link">https://www.medicinenet.com/cosmetic_quiz_pictur...
20. https://www.canada.ca/en/health-canada/services/...
21. https://www.linkedin.com/pulse/importance-cosmet...%20is%20used%20as%20a,nail%20polishes%2C%20hair%20sprays%20etc.