СТВОРЕННЯ АВТОРСЬКОГО АУДІОПОДКАСТУ "СОКІАБЛЕ ПОДКАСТ". РЕЖИСЕРСЬКА РОБОТА, ДИЗАЙН ТА БРЕНДИНГ


Автор(ка)
Дубова Віра Євгенівна

Ступінь
Бакалавр

Група
ЖУРб-2-17-4.0д

Спеціальність
061 Журналістика

Кафедра
Кафедра журналістики та нових медіа


Анотація

Сусленко К., Дубова В. Авторський аудіоподкаст «СОКІАБЛЕ ПОДКАСТ»
Ключові слова: подкаст, аудіопродукт, подкастинг, концепція.
«СОКІАБЛЕ ПОДКАСТ» – це сучасний аудіопродукт, створений для ознайомлення аудиторії з актуальними явищами та тенденціями у доступній формі. За форматом – це подкаст з короткими, структурованими випусками. У випусках дві ведучі обговорюють сучасні явища та тренди. Метою створення подкасту є збільшення різноманіття подкасту як жанру та його популяризація в Україні. Подкаст буде актуальним для сучасної молоді як розважально-пізнавальна передача для дозвілля. Основною особливістю є наголос на експертній думці ведучих, обмін думками та обговорення обраної теми щоб дійти до певних висновків шляхом комунікації. Основне завдання – в чіткому та зрозумілому форматі розкрити тему за кілька десятків хвилин. При цьому важливо зберегти атмосферу невимушеності та дружності і не навантажувати слухача. Три випуски подкасту було записано та опубліковано на платформах YouTube та SoundCloud. Галузь подкастингу ще тільки починає свій розвиток в Україні, тому «СОКІАБЛЕ ПОДКАСТ» – новинний, актуальний продукт з унікальною концепцією, завдяки якому можна популяризувати українські лайфстайл подкасти.

Зміст

І. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА……………………………………………03
1.1. Теоретична база……………………………………………………………03
1.2. Обґрунтування проекту…………………………………………...............05
1.3. Мета і завдання роботи…………………………………………................06
1.4. Джерела фактів…………..……………………………………….………..07
1.5. Технічні і програмні засоби……………………………………….............08
1.6. Сфера застосування……………………………………………………….09
1.7. Висновки…………………………………………………………………...10

ІІ. СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРОЕКТУ «СОКІАБЛЕ ПОДКАСТ»……………...11
2.1. Ідейно-смисловий задум………………………………………...…............11
2.2. Структура.…………………………………… …………………...………..13
2.3. Дизайн. Зображення…………………..…......………….………...………..16
2.5. Брендинг…………..………………… …………….…………...………….18
2.6. Специфікація аудиторії …………………………….……..……................20

ІІІ. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………….…….............21

ІV. ДОКУМЕНТАЦІЯ ………………………………………….…….............22

V. АНОТАЦІЯ… ………………………………….…...………………………37

Покликання

ІІІ. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Габор О. Етапи процесу створення та розвитку бренда: формування ДНК бренда. – К: Національний університет харчових технологій, 2014.
2. MediaLab Online: Як створити подкаст, який слухатимуть: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://medialab.online/news/pidkast/ (дата звернення 10.04.2021).
3. vc.ru: Исследование: аудитория, рейтинги подкастов и подкастеров: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://vc.ru/media/107902-issledovanie-auditori... (дата звернення 10.04.2021).
4. Нюзум Э. Пошумим. Как делать хитовые подкасты. – М.: Individuum / [пер. с англ. Д. Голубовского] 2020.
5. Птицева О. Нескучное руководство по созданию подкаста. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2021.
6. Сделано.медиа: Как опубликовать подкаст на iTunes: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://sdelano.media/podcastsituneshow/ (дата звернення 10.04.2021).
7. Hello Internet: H.I. #125: The Spice Must Flow: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.hellointernet.fm/ (дата звернення 10.04.2021).
8. live365: Branding Your Podcast: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://live365.com/blog/branding-your-podcast/ (дата звернення 10.04.2021).