ПРОСУВАННЯ ОСОБИСТОГО БРЕНДУ В INSTAGRAM: ІНСТРУМЕНТИ СТВОРЕННЯ
Автор(ка)
Дудка Наталя Юріївна
Ступінь
Магістр
Група
ЖУРм-1-20-1.4д
Спеціальність
061 Журналістика
Кафедра
Кафедра журналістики та нових медіа
Анотація
Дудка Н. Просування особистого бренду в Instagram: інструменти створення
Особистий блог в Instagram @dudkanatasha https://www.instagram.com/p/CXLWucaAS_s/
Блог в Instagram @dudkanatasha – це особистий профіль на прикладі якого в роботі розкрито, як створити власний бренд. Основним контентом блогу являється тревел-тематика, зокрема, екстремальний туризм, також в невеликій кількості присутні елементу life style для різнобарвності контенту.
Блог наповнений різними видами публікацій: авторські пости, stories, відео, які доповнені розповідями з подорожей. Присутній фото та відео ряд, що розкриває особливості екстремального туризму. Тематика авторського блога унікальна тим, що вона базується на висвітленні сталкерських походів, зокрема до Чорнобильської зони відчуження, адже в українському сегменті Instagram це перша спроба, що пропонує подробиці таких подорожей у форматі сторітейлінгу.
В магістерській роботі досліджено, як формується оригінальний авторський контент та як просунути особистий бренд шляхом унікальності контенту.
Особистий блог в Instagram @dudkanatasha https://www.instagram.com/p/CXLWucaAS_s/
Блог в Instagram @dudkanatasha – це особистий профіль на прикладі якого в роботі розкрито, як створити власний бренд. Основним контентом блогу являється тревел-тематика, зокрема, екстремальний туризм, також в невеликій кількості присутні елементу life style для різнобарвності контенту.
Блог наповнений різними видами публікацій: авторські пости, stories, відео, які доповнені розповідями з подорожей. Присутній фото та відео ряд, що розкриває особливості екстремального туризму. Тематика авторського блога унікальна тим, що вона базується на висвітленні сталкерських походів, зокрема до Чорнобильської зони відчуження, адже в українському сегменті Instagram це перша спроба, що пропонує подробиці таких подорожей у форматі сторітейлінгу.
В магістерській роботі досліджено, як формується оригінальний авторський контент та як просунути особистий бренд шляхом унікальності контенту.
Зміст
I.ВСТУП…………………………………………………………………………..3
Розділ 1. Теоретичне обґрунтування проекту……………………………..…5
1.1. Поняття особистого бренду……………………………………………….…5
1.2.Теоритичні засади створення особистого бренду в Instagram...…………...5
1.3.Екстримальний туризм як вид відпочинку……...………………………..…6
1.4.Дослідження ринку та особливостей аудиторії тревел-блог..…………..….7
1.5.Основні тенденції розвитку сталкерства як субкультури...…………….….8
II. ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУ…...………………………………….……….10
Розділ 2. Технічні характеристики та особливості проекту…………….…10
2.1. Інструменти створення особистого бренду в соцмережі……………….10
2.2. Сторітелінг як інструмент комунікації з аудиторією……………….......11
2.3. Основні принципи публікації постів в Instagram………………………..14
III. СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРОЕКТУ……………………………………….……17
Розділ 3. Аналіз проекту………………………………………………….…….17
3.1. Опис авторського проекту…………………………………………..……17
3.2. Шляхи просування проекту………………………………………..……..18
IV. Список використаної літератури…………………………………………22
V. Анотація………………………………………………………………………24
VI. Додатки ……………………………………………………………………...25
Розділ 1. Теоретичне обґрунтування проекту……………………………..…5
1.1. Поняття особистого бренду……………………………………………….…5
1.2.Теоритичні засади створення особистого бренду в Instagram...…………...5
1.3.Екстримальний туризм як вид відпочинку……...………………………..…6
1.4.Дослідження ринку та особливостей аудиторії тревел-блог..…………..….7
1.5.Основні тенденції розвитку сталкерства як субкультури...…………….….8
II. ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТУ…...………………………………….……….10
Розділ 2. Технічні характеристики та особливості проекту…………….…10
2.1. Інструменти створення особистого бренду в соцмережі……………….10
2.2. Сторітелінг як інструмент комунікації з аудиторією……………….......11
2.3. Основні принципи публікації постів в Instagram………………………..14
III. СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРОЕКТУ……………………………………….……17
Розділ 3. Аналіз проекту………………………………………………….…….17
3.1. Опис авторського проекту…………………………………………..……17
3.2. Шляхи просування проекту………………………………………..……..18
IV. Список використаної літератури…………………………………………22
V. Анотація………………………………………………………………………24
VI. Додатки ……………………………………………………………………...25
Покликання
1. @dudkanatsha [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://www.instagram.com/dudkanatasha/?hl=ru
2. @misha_edet [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://www.instagram.com/misha_edet/
3. @mishka.travel [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://www.instagram.com/mishka.travel/?hl=ru
4. @ptuxerman [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://www.instagram.com/ptuxerman/?hl=ru
5. @urbanturizm [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://www.youtube.com/user/urbanturizm
6. @veryire [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://www.instagram.com/veryire/
7. @bazilik.media [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://bazilik.media/shcho-take-osobystyj-brend...
8. stalkermod.ru Сталкінг історія розвитку [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://stalkermod.ru/Vselennaya-Stalker-Stati-p...
9. Акинфиев С.Н. Развлекательное телевидение: определение, классификация, жанры // Вестник Московского Университета; Серия “ Журналистика” - 2011. - №6. - С. 8-11
10. Андрей Рябых и Вероника Кириллова (Ника Зебра) «Персональный бренд: создание и продвижение» [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://knigogid.ru/books/65922-personalnyy-bren...
11. Аннет Сіммонс Сторітелінг. Як використовувати силу історій - Режим доступу до ресурсу: https://2brilliant.ru/wp-content/uploads/2015/04...
12. Зорін І.В, Квартальнов В.А. Енциклопедія туризму. - М: Фінанси і статистика, 2000.
13. Інстаграм [Електронний ресурс] // Вікіпедія: вільна енциклопедія — Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Instagram.
14. Інтернет-журналістика. Жанри в інтернеті : навчальний посібник / І. Ю. Тонкіх. — Електроні дані. — Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. — 130 с. Режим доступу до ресурсу: http://eir.zntu.edu.ua/bitstream/123456789/2669/...
15. КМДШ Сторітеллінг як метод навчання [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://www.creativeschool.com.ua/blog/storitell...
16. Коломийцева Е.Ю. Актуальные тренды развития новых медиа // Е.Ю. Коломийцева / Вестник Волжского университета имени В. Н. Татищева. № 4. — В., 2019. — Т.1. [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://cyberleninka.ru/article/n/aktualnye-tren...
17. Освітній хаб міста Києва [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://eduhub.in.ua/news/storiteling-pravila-te...
18. Пол Сміт. Майстер історії. Захоплюй, упевнюй, надихай - Режим доступу до ресурсу: http://loveread.ec/read_book.php?id=87904&p=1
19. Сарічева Л. Пиши, скорочуй. Як створити дієвий текст / Л. Сарічева, М. Ілляхов., 2019. – 440 с. – (Book Chef).
20. Юсипович А.В. Типи програм на телебаченні України // Наукові записки Iнституту журналістики. - К., 2006. - Т. 24. - С. 63-68. [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: http://old.franko.lviv.ua/faculty/jur/vypusk7/n13/tv13-40.pdf
2. @misha_edet [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://www.instagram.com/misha_edet/
3. @mishka.travel [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://www.instagram.com/mishka.travel/?hl=ru
4. @ptuxerman [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://www.instagram.com/ptuxerman/?hl=ru
5. @urbanturizm [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://www.youtube.com/user/urbanturizm
6. @veryire [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://www.instagram.com/veryire/
7. @bazilik.media [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://bazilik.media/shcho-take-osobystyj-brend...
8. stalkermod.ru Сталкінг історія розвитку [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://stalkermod.ru/Vselennaya-Stalker-Stati-p...
9. Акинфиев С.Н. Развлекательное телевидение: определение, классификация, жанры // Вестник Московского Университета; Серия “ Журналистика” - 2011. - №6. - С. 8-11
10. Андрей Рябых и Вероника Кириллова (Ника Зебра) «Персональный бренд: создание и продвижение» [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://knigogid.ru/books/65922-personalnyy-bren...
11. Аннет Сіммонс Сторітелінг. Як використовувати силу історій - Режим доступу до ресурсу: https://2brilliant.ru/wp-content/uploads/2015/04...
12. Зорін І.В, Квартальнов В.А. Енциклопедія туризму. - М: Фінанси і статистика, 2000.
13. Інстаграм [Електронний ресурс] // Вікіпедія: вільна енциклопедія — Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Instagram.
14. Інтернет-журналістика. Жанри в інтернеті : навчальний посібник / І. Ю. Тонкіх. — Електроні дані. — Запоріжжя : ЗНТУ, 2017. — 130 с. Режим доступу до ресурсу: http://eir.zntu.edu.ua/bitstream/123456789/2669/...
15. КМДШ Сторітеллінг як метод навчання [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://www.creativeschool.com.ua/blog/storitell...
16. Коломийцева Е.Ю. Актуальные тренды развития новых медиа // Е.Ю. Коломийцева / Вестник Волжского университета имени В. Н. Татищева. № 4. — В., 2019. — Т.1. [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://cyberleninka.ru/article/n/aktualnye-tren...
17. Освітній хаб міста Києва [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: https://eduhub.in.ua/news/storiteling-pravila-te...
18. Пол Сміт. Майстер історії. Захоплюй, упевнюй, надихай - Режим доступу до ресурсу: http://loveread.ec/read_book.php?id=87904&p=1
19. Сарічева Л. Пиши, скорочуй. Як створити дієвий текст / Л. Сарічева, М. Ілляхов., 2019. – 440 с. – (Book Chef).
20. Юсипович А.В. Типи програм на телебаченні України // Наукові записки Iнституту журналістики. - К., 2006. - Т. 24. - С. 63-68. [Електронний ресурс] - Режим доступ до ресурсу: http://old.franko.lviv.ua/faculty/jur/vypusk7/n13/tv13-40.pdf