Партити Мирослава Скорика в контексті стильових тенденцій другої половини ХХ ст.
Автор(ка)
Мусіна Софія Олександрівна
Ступінь
Магістр
Група
ММм-1-21-1.4д
Спеціальність
025 Музичне мистецтво
Кафедра
Кафедра музикознавства та музичної освіти
Анотація
Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку літератури. Перший розділ розкриває творчо-біографічні віхи та твори, написані у ці періоди, другий – жанрово-стильові напрями творчості, що склалися під впливом історичних, біографічних, художньо-естетичних та психоемоційних факторів, третій – містить інформацію про партити, партитний доробок Мирослава Скорика та детальну характеристику й аналіз Партит № 1, № 3, № 5. Загальна кількість сторінок 57. Список літератури охоплює 68 позицій.
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ІСТОРИКО-БІОГРАФІЧНИЙ ДИСКУРС ТВОРЧОСТІ МИРОСЛАВА СКОРИКА 7
РОЗДІЛ 2. ТВОРЧІСТЬ МИРОСЛАВА СКОРИКА НА ПЕРЕТИНІ СТИЛЬОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ. 18
РОЗДІЛ 3. ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ АСПЕКТИ ПАРТИТ МИРОСЛАВА СКОРИКА 27
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
РОЗДІЛ 1. ІСТОРИКО-БІОГРАФІЧНИЙ ДИСКУРС ТВОРЧОСТІ МИРОСЛАВА СКОРИКА 7
РОЗДІЛ 2. ТВОРЧІСТЬ МИРОСЛАВА СКОРИКА НА ПЕРЕТИНІ СТИЛЬОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ. 18
РОЗДІЛ 3. ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ АСПЕКТИ ПАРТИТ МИРОСЛАВА СКОРИКА 27
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
Покликання
Білик І. Особливості інтерпретації жанру обробки народної пісні в творчості М. Скорика на прикладі «Трьох українських весільних пісень». Київське музикознавство : зб. статей. Київ, 2013. Вип. 14. С. 179–185.
Бондаренко Т. Про взаємозв’язок мелодії та гармонії у творах українських радянських композиторів. Українське музикознавство. Київ, 1969. Вип. 5. С. 9–26.
Ващук О. Стильові особливості фортепіанних ансамблів М. Скорика (На прикладі «Речитатив і рондо»). Українська фортепіанна музика та виконавство : матеріали ІІІ конф. Львів, 1994. C. 71–77.
Гнатів Т. Мирослав Скорик. Стислий огляд творчості. Українське музикознавство. Київ, 1968. Вип. 3. С. 142–150.
Гордійчук М. Мирослав Скорик. Київ, 1979.
Горюхина Н. Очерки по вопросам музыкального стиля и формы. Київ : Муз. Україна, 1985. 111 с.
Горюхіна Н. Гармонія в обробках народних пісень М. Д. Леонтовича. Українська радянська музика. Київ, 1962. Вип. 2. С. 110–128.
Дзюпина Є. Деякі принципи втілення карпатського фольклору в струнних ансамблях Л. Дичко, М. Скорика, Є. Станковича. Українське музикознавство. Київ, 1983. Вип. 17. С. 82–90.
Загайкевич М. Мирослав Скорик: традиції і новаторство. Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. Київ, 2000. Вип. 10. С. 30–35.
Задерацкая А. Прелюдии и фуги Мирослава Скорика: трактовка жанра. Специфика интонационной драматургии. Теория и история музыкальной школы. Сб. трудов Киевской гос. консерватории им. П. Чайковского. Київ, 1989. C. 143–154.
Задерацкий В. Обретение зрелости (О творчестве украинского композитора Мирослава Скорика). Советская музика. 1972. № 10. С. 32−37.
Задерацький В. Про природу та історичну функцію стилю Мирослава Скорика. Мирослав Скорик : зб. статей. Львів, 1999. С. 5–27.
Зінків І. Бандура як історичний феномен : монографія. Київ : ІМФЄ ім. М.Т.Рильського, 2013. 448 с.
Зінькевич О. Полярність прояву таланту. (Про творчість композитора М. Скорика). Культура і життя. 1974. 15 верес.
Золочевський В. Ладогармонічні основи української радянської музики. Київ : Наукова думка, 1976. 162 с.
Іваницький А. Українська народна музична творчість. Київ : Музична Україна, 1990. 336 с.
Івахова К. Особливості виконання фольклорних творів Мирослава Скорика. Мистецтвознавчі записки : зб. наук. праць. Київ, 2011. Вип. 19. С. 83–92.
Івахова К. Фортепіанна творчість Мирослава Скорика (художньо–дидактичний концепт) : монографія. Кам’янець-Подільський : Медобори–2006, 2013. 232 с.
Калашник М. П. Сюита и партита в фортепианном творчестве украинских композиторов ХХ века : монография. Харьков, 1994. 188 с.
Калашник М. П. Интерпретация жанров сюиты и партиты в творческой практике ХХ века (на примере фортепианных циклов украинских композиторов) : автореф. дис. на соискание учен. степени канд. искусствоведения: 17.00.02 / Киев. гос. консерватория им. П. И. Чайковского. Киев, 1991. 15 с.
Кияновська Л. «Мойсей» Мирослава Скорика ‒ тексти, контексти, підтексти. Просценіум. 2001. №1. С. 55‒59.
Кияновська Л. Вплив творчості Ігоря Стравинського на творчість М. Колесси та М. Скорика. Ігор Стравинський: дискурс творчості : музикознавчі студії. Луцьк, 2008. Вип. 2. С. 119–129.
Кияновська Л. Мирослав Скорик: людина і митець. «Ї» : незалежний культурологічний журнал. Львів, 2008. 590 с.
Кияновська Л. Мирослав Скорик: творчий портрет композитора в дзеркалі епохи : монографія. Львів : Сполом, 1998. 216 с.
Кияновська Л. Стильова еволюція галицької музичної культури ХІХ–ХХ ст. : дис. … д-ра мистецтвознавства: 17.00.01. Київ, 2000. 420 с.
Кияновська Л. О. Мирослав Скорик. Харків: Час читати, 2021. 124с.: іл.
Клименко І. Ритмоструктурна систематика весільних мелодій українсько–білоруського мелоареалу (Погляд з Прип’ятського Полісся). Проблеми етномузикології : зб. наук. праць. Київ, 2004. Вип. 2. С. 135–165.
Козаренко О. В науці у Мирослава Скорика. Мирослав Скорик : зб. статей. Львів, 1999. С. 125–127.
Козаренко О. Національна музична мова в контексті постмодернізму. Наукові записки. Серія «Мистецтвознавство». Тернопіль, 1999. №1. С. 9–16.
Козаренко О. Творчість М. Скорика в контексті постмодернізму. Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. Київ, 2000. Вип. 10. С. 23–30.
Козаренко О. Українська національна музична мова: генеза та сучасні тенденції розвитку : автореф. на здобут. наук. ступ. доктора мистецтвознавства:17.00.03. НМАУ ім. П. І. Чайковського. Київ, 2001. 36 с.
Коменда О. Естрадно-джазові твори Мирослава Скорика. Новината за напреднали наука — 2013 : матеріали за ІХ междунар. науч. практ. конф. София, 2013. С. 67−72.
Коменда О. Феномен Мирослава Скорика в світлі ідей творчого універсалізму. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2019. № 1. С. 342–346.
Конькова Г. Фольклор і творчість сучасних українських композиторів. (Скорик М., Дичко Л., Бібік В.). Нар. творчість та етнографія. 1978. №1. С. 81–83.
Копиця М. Мирослав Скорик і Київ епохи шістдесятих. Митець і соціум. Науковий вісник НМАУ імені П.І. Чайковського. Київ, 2013. Вип. 86. С. 407–418.
Копиця М. Творчість М. Скорика в дзеркалі сучасності. Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. Київ, 2000. Вип. 10. С. 9–15.
Костомаров М. Слов’янська міфологія : вибрані праці з фольклористики й літературознавства. Київ : Либідь, 1994. 384 с.
Котляревський І. До питання співвідношення діатоніки і хроматики. Українське музикознавство. Київ, 1969. Вип. 1. С. 212–225.
Лекції з теорії гармонії : навчальний посібник для вищих мистецьких навчальних закладів / Т. О. Бондаренко, І. А. Котляревський, І. Б. Пясковський, В. Я. Самохвалов, І. О. Чижик. Житомир : Видавець О. О. Євенок, 2018. 356 с.
Лінії. Перехрестя. Акценти. Композитор Леонід Грабовський. Харків : Акта, 2017. 780 с.
Лісецький С. Стильові тенденції «неокласицизм» і «неофольклоризм» у музиці М. Скорика. Культура і сучасність : альманах ДАКККіМ. Київ, 2016. №1. С. 92–97.
Ляшенко Г. Деякі аспекти новаторського трактування старовинної сюїти в Партиті № 1 М. Скорика. Сучасна музика. Київ, 1973. Вип. 1 С. 261-284.
Мельник Л. О. Необарокові тенденції в музиці ХХ ст.: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. мистецтвознавства: 17.00.03/ Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. Київ, 2004. 19 с.
Орфеєв С. М. Леонтович і українська народна пісня. Київ, 1981. 61 с.
Павлишин С. Зарубежная музыка ХХ века : пути развития, тенденции. Київ, 1980.
Пясковський І. Скорик та А. Шенберг. Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. Київ, 2000. Вип. 10 : Мирослав Скорик : зб. наук. праць, присвячений 60–річчю М. М. Скорика. С. 35–40.
Рудик М. М. Прояви циклічності в українській музиці останньої третини ХХ ст.: сюїти і партити. Музикознавчі студії Інституту мистецтв Волинського національного університету ім. Лесі Українки ім. П. І. Чайковського. Луцьк, 2012. Вип. 10. С. 68-77
Скворцова Н. Специфіка втілення голосінь весільно-обрядового циклу у творчості сучасних українських композиторів (на прикладі творів М. Скорика та О. Козаренка). Київське музикознавство : зб. ст. Київ, 2013. Вип. 46. С. 116–120.
Скорик М. Ладовая система С. Прокофьева. Київ : Муз. Україна, 1969. 100 с.
Скорик М. Прокофьев и Шенберг. Советская музыка. 1962. Вип. 1. С. 34–38.
Скорик М. Структура і виражальна природа акордики в музиці ХХ століття. Київ : Музична Україна, 1983. 160 с.
Скорик М., В. Задерацький. Про природу і спрямованість новаторського пошуку в сучасній музиці. Сучасна музика. Київ, 1973. Вип. 1. С. 3–24.
Сорокер Я. Українська пісенність у музиці класиків: спроба дослідження : навч. посіб. для студ. вищ. навч. заклад. Вінниця : НОВА КНИГА, 2012. 184 с.
Сюта Б. Деякі чинники оновлення музичної драматургії творів українських композиторів 1970–1980–х років (на матеріалі камерно–вокальної творчості). Українське музикознавство. Київ, 1991. Вип. 26. С. 103–113.
Филатова Т. Семантические аспекты гармонии: феномен разомкнутых структур в романсовой лирике ХІХ столетия. Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. Когнітивне музикознавство. Харків, 2018. Вип. 49. С. 47–68.
Шевчук О. До питання класифікації багатоголосся в українських народних піснях. Проблеми етномузикології : зб. наук. праць. Київ, 2004. Вип. 2. С. 58–75.
Шевчук О. Особливості відбиття фольклору в інструментальних творах М. Скорика. Українське музикознавство. Київ, 1979. Вип. 14. С. 93–102.
Штундер З. Народная ладовая переменность как основа модуляции в произведениях Н. Лысенко. Украинское музыковедение : науч.-метод. ежегодник. Киев, 1966. С. 149–164.
Щеголевская И. Н. Гармония как стилевой фактор в творчестве украинских советских композиторов 70–х–80–х гг. (Л. Дычко, Е. Станкович, М. Скорик) : автореф. дис. на соиск. учён. степ. канд. искусствоведения: 17.00.02 / Киевская гос. консерватория им. П. И. Чайковского. Киев, 1988. 17 с.
Щириця Ю. Мирослав Скорик. Київ : Муз. Україна, 1979. 56 с.
Якуб’як Я. Інструментальні твори Мирослава Скорика в репертуарі піаніста-концертмейстера : метод. рекомендації. Київ 2000. 27 с.
Якуб’як Я. Про сучасну українську музику. Мистецтвознавство України : збірка наук. праць. Київ, 2001. Вип. 1. С. 192–196.
Якуб’як Я. Форма інструментальних речитативів М. Скорика. Українське музикознавство. Київ, 1989. Вип. 24. С. 54-66.
Markiw V. R. Myroslav Skoryk: Life and Solo Piano Works: Doctoral Dissertations. D.M.A. / University of Connecticut. Storrs (Connecticut), 2007. 300 p.
Schwartz, Elliott. Music Since 1945. New York, Schirmer Books 1993.
Бондаренко Т. Про взаємозв’язок мелодії та гармонії у творах українських радянських композиторів. Українське музикознавство. Київ, 1969. Вип. 5. С. 9–26.
Ващук О. Стильові особливості фортепіанних ансамблів М. Скорика (На прикладі «Речитатив і рондо»). Українська фортепіанна музика та виконавство : матеріали ІІІ конф. Львів, 1994. C. 71–77.
Гнатів Т. Мирослав Скорик. Стислий огляд творчості. Українське музикознавство. Київ, 1968. Вип. 3. С. 142–150.
Гордійчук М. Мирослав Скорик. Київ, 1979.
Горюхина Н. Очерки по вопросам музыкального стиля и формы. Київ : Муз. Україна, 1985. 111 с.
Горюхіна Н. Гармонія в обробках народних пісень М. Д. Леонтовича. Українська радянська музика. Київ, 1962. Вип. 2. С. 110–128.
Дзюпина Є. Деякі принципи втілення карпатського фольклору в струнних ансамблях Л. Дичко, М. Скорика, Є. Станковича. Українське музикознавство. Київ, 1983. Вип. 17. С. 82–90.
Загайкевич М. Мирослав Скорик: традиції і новаторство. Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. Київ, 2000. Вип. 10. С. 30–35.
Задерацкая А. Прелюдии и фуги Мирослава Скорика: трактовка жанра. Специфика интонационной драматургии. Теория и история музыкальной школы. Сб. трудов Киевской гос. консерватории им. П. Чайковского. Київ, 1989. C. 143–154.
Задерацкий В. Обретение зрелости (О творчестве украинского композитора Мирослава Скорика). Советская музика. 1972. № 10. С. 32−37.
Задерацький В. Про природу та історичну функцію стилю Мирослава Скорика. Мирослав Скорик : зб. статей. Львів, 1999. С. 5–27.
Зінків І. Бандура як історичний феномен : монографія. Київ : ІМФЄ ім. М.Т.Рильського, 2013. 448 с.
Зінькевич О. Полярність прояву таланту. (Про творчість композитора М. Скорика). Культура і життя. 1974. 15 верес.
Золочевський В. Ладогармонічні основи української радянської музики. Київ : Наукова думка, 1976. 162 с.
Іваницький А. Українська народна музична творчість. Київ : Музична Україна, 1990. 336 с.
Івахова К. Особливості виконання фольклорних творів Мирослава Скорика. Мистецтвознавчі записки : зб. наук. праць. Київ, 2011. Вип. 19. С. 83–92.
Івахова К. Фортепіанна творчість Мирослава Скорика (художньо–дидактичний концепт) : монографія. Кам’янець-Подільський : Медобори–2006, 2013. 232 с.
Калашник М. П. Сюита и партита в фортепианном творчестве украинских композиторов ХХ века : монография. Харьков, 1994. 188 с.
Калашник М. П. Интерпретация жанров сюиты и партиты в творческой практике ХХ века (на примере фортепианных циклов украинских композиторов) : автореф. дис. на соискание учен. степени канд. искусствоведения: 17.00.02 / Киев. гос. консерватория им. П. И. Чайковского. Киев, 1991. 15 с.
Кияновська Л. «Мойсей» Мирослава Скорика ‒ тексти, контексти, підтексти. Просценіум. 2001. №1. С. 55‒59.
Кияновська Л. Вплив творчості Ігоря Стравинського на творчість М. Колесси та М. Скорика. Ігор Стравинський: дискурс творчості : музикознавчі студії. Луцьк, 2008. Вип. 2. С. 119–129.
Кияновська Л. Мирослав Скорик: людина і митець. «Ї» : незалежний культурологічний журнал. Львів, 2008. 590 с.
Кияновська Л. Мирослав Скорик: творчий портрет композитора в дзеркалі епохи : монографія. Львів : Сполом, 1998. 216 с.
Кияновська Л. Стильова еволюція галицької музичної культури ХІХ–ХХ ст. : дис. … д-ра мистецтвознавства: 17.00.01. Київ, 2000. 420 с.
Кияновська Л. О. Мирослав Скорик. Харків: Час читати, 2021. 124с.: іл.
Клименко І. Ритмоструктурна систематика весільних мелодій українсько–білоруського мелоареалу (Погляд з Прип’ятського Полісся). Проблеми етномузикології : зб. наук. праць. Київ, 2004. Вип. 2. С. 135–165.
Козаренко О. В науці у Мирослава Скорика. Мирослав Скорик : зб. статей. Львів, 1999. С. 125–127.
Козаренко О. Національна музична мова в контексті постмодернізму. Наукові записки. Серія «Мистецтвознавство». Тернопіль, 1999. №1. С. 9–16.
Козаренко О. Творчість М. Скорика в контексті постмодернізму. Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. Київ, 2000. Вип. 10. С. 23–30.
Козаренко О. Українська національна музична мова: генеза та сучасні тенденції розвитку : автореф. на здобут. наук. ступ. доктора мистецтвознавства:17.00.03. НМАУ ім. П. І. Чайковського. Київ, 2001. 36 с.
Коменда О. Естрадно-джазові твори Мирослава Скорика. Новината за напреднали наука — 2013 : матеріали за ІХ междунар. науч. практ. конф. София, 2013. С. 67−72.
Коменда О. Феномен Мирослава Скорика в світлі ідей творчого універсалізму. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2019. № 1. С. 342–346.
Конькова Г. Фольклор і творчість сучасних українських композиторів. (Скорик М., Дичко Л., Бібік В.). Нар. творчість та етнографія. 1978. №1. С. 81–83.
Копиця М. Мирослав Скорик і Київ епохи шістдесятих. Митець і соціум. Науковий вісник НМАУ імені П.І. Чайковського. Київ, 2013. Вип. 86. С. 407–418.
Копиця М. Творчість М. Скорика в дзеркалі сучасності. Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. Київ, 2000. Вип. 10. С. 9–15.
Костомаров М. Слов’янська міфологія : вибрані праці з фольклористики й літературознавства. Київ : Либідь, 1994. 384 с.
Котляревський І. До питання співвідношення діатоніки і хроматики. Українське музикознавство. Київ, 1969. Вип. 1. С. 212–225.
Лекції з теорії гармонії : навчальний посібник для вищих мистецьких навчальних закладів / Т. О. Бондаренко, І. А. Котляревський, І. Б. Пясковський, В. Я. Самохвалов, І. О. Чижик. Житомир : Видавець О. О. Євенок, 2018. 356 с.
Лінії. Перехрестя. Акценти. Композитор Леонід Грабовський. Харків : Акта, 2017. 780 с.
Лісецький С. Стильові тенденції «неокласицизм» і «неофольклоризм» у музиці М. Скорика. Культура і сучасність : альманах ДАКККіМ. Київ, 2016. №1. С. 92–97.
Ляшенко Г. Деякі аспекти новаторського трактування старовинної сюїти в Партиті № 1 М. Скорика. Сучасна музика. Київ, 1973. Вип. 1 С. 261-284.
Мельник Л. О. Необарокові тенденції в музиці ХХ ст.: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. мистецтвознавства: 17.00.03/ Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. Київ, 2004. 19 с.
Орфеєв С. М. Леонтович і українська народна пісня. Київ, 1981. 61 с.
Павлишин С. Зарубежная музыка ХХ века : пути развития, тенденции. Київ, 1980.
Пясковський І. Скорик та А. Шенберг. Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. Київ, 2000. Вип. 10 : Мирослав Скорик : зб. наук. праць, присвячений 60–річчю М. М. Скорика. С. 35–40.
Рудик М. М. Прояви циклічності в українській музиці останньої третини ХХ ст.: сюїти і партити. Музикознавчі студії Інституту мистецтв Волинського національного університету ім. Лесі Українки ім. П. І. Чайковського. Луцьк, 2012. Вип. 10. С. 68-77
Скворцова Н. Специфіка втілення голосінь весільно-обрядового циклу у творчості сучасних українських композиторів (на прикладі творів М. Скорика та О. Козаренка). Київське музикознавство : зб. ст. Київ, 2013. Вип. 46. С. 116–120.
Скорик М. Ладовая система С. Прокофьева. Київ : Муз. Україна, 1969. 100 с.
Скорик М. Прокофьев и Шенберг. Советская музыка. 1962. Вип. 1. С. 34–38.
Скорик М. Структура і виражальна природа акордики в музиці ХХ століття. Київ : Музична Україна, 1983. 160 с.
Скорик М., В. Задерацький. Про природу і спрямованість новаторського пошуку в сучасній музиці. Сучасна музика. Київ, 1973. Вип. 1. С. 3–24.
Сорокер Я. Українська пісенність у музиці класиків: спроба дослідження : навч. посіб. для студ. вищ. навч. заклад. Вінниця : НОВА КНИГА, 2012. 184 с.
Сюта Б. Деякі чинники оновлення музичної драматургії творів українських композиторів 1970–1980–х років (на матеріалі камерно–вокальної творчості). Українське музикознавство. Київ, 1991. Вип. 26. С. 103–113.
Филатова Т. Семантические аспекты гармонии: феномен разомкнутых структур в романсовой лирике ХІХ столетия. Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. Когнітивне музикознавство. Харків, 2018. Вип. 49. С. 47–68.
Шевчук О. До питання класифікації багатоголосся в українських народних піснях. Проблеми етномузикології : зб. наук. праць. Київ, 2004. Вип. 2. С. 58–75.
Шевчук О. Особливості відбиття фольклору в інструментальних творах М. Скорика. Українське музикознавство. Київ, 1979. Вип. 14. С. 93–102.
Штундер З. Народная ладовая переменность как основа модуляции в произведениях Н. Лысенко. Украинское музыковедение : науч.-метод. ежегодник. Киев, 1966. С. 149–164.
Щеголевская И. Н. Гармония как стилевой фактор в творчестве украинских советских композиторов 70–х–80–х гг. (Л. Дычко, Е. Станкович, М. Скорик) : автореф. дис. на соиск. учён. степ. канд. искусствоведения: 17.00.02 / Киевская гос. консерватория им. П. И. Чайковского. Киев, 1988. 17 с.
Щириця Ю. Мирослав Скорик. Київ : Муз. Україна, 1979. 56 с.
Якуб’як Я. Інструментальні твори Мирослава Скорика в репертуарі піаніста-концертмейстера : метод. рекомендації. Київ 2000. 27 с.
Якуб’як Я. Про сучасну українську музику. Мистецтвознавство України : збірка наук. праць. Київ, 2001. Вип. 1. С. 192–196.
Якуб’як Я. Форма інструментальних речитативів М. Скорика. Українське музикознавство. Київ, 1989. Вип. 24. С. 54-66.
Markiw V. R. Myroslav Skoryk: Life and Solo Piano Works: Doctoral Dissertations. D.M.A. / University of Connecticut. Storrs (Connecticut), 2007. 300 p.
Schwartz, Elliott. Music Since 1945. New York, Schirmer Books 1993.