ПРОМОЦІЯ АВТОРА І ТВОРУ ЯК СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ЛІТЕРАТУРНОГО КОНКУРСУ (НА МАТЕРІАЛІ «МОЛОДОЇ КОРОНАЦІЇ – 2021»)


Автор(ка)
Кабакова Олександра Валеріївна

Ступінь
Бакалавр

Група
ФУб-1-19-4.0д

Спеціальність
035 Українська мова і література

Кафедра
Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства


Анотація

Бакалаврський проєкт розроблено на тему "Промоція автора і твору як стратегія розвитку літературного конкурсу" (на матеріалі "Молода КороНація — 2021). У теоретичній складовій роботи було проаналізовано дефініції "стратегії" та "промоції", визначено, яким чином промоція авторів і їхніх творів впливає на популяризацію літературних конкурсів в Україні. Специфікація роботи описує розроблену проєктну діяльність під назвою "Коло КороНації", яка спрямована на короткочасну стратегію розвитку конкурсу "Молода КороНація" крізь призму промоційних заходів. Проєкт складається з пояснювальної записки, двох основних розділів, висновків щодо успішності реалізації проєктної роботи та додатків, у яких розміщена промоційна продукція, починаючи від логотипу, завершуючи афішами і дописами у соціальних мережах. Було створено чотирьохденний курс заходів, які спрямовані на популяризацію молодіжної літератури, вивчення способів просування в медіапросторі для авторів-початківців і залучення нової цільової авдиторії конкурсу "Молода КороНація".

Зміст

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОЄКТУ
1.1. Стратегія – дефініція поняття.
1.2. Стратегія розвитку літературного конкурсу.
1.3. Поняття «промоція» як складова стратегічного розвитку.
1.4. Промоція автора і твору: сучасний стан, дослідницька модель.
РОЗДІЛ 2 . СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРОЄКТНОЇ РОБОТИ
2.1. Сучасна модель промоції автора і твору як стратегія розвитку конкурсу «Молода КороНація».
2.2. Опис промоційної діяльності та проведених заходів курсу «Коло КороНації».
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ

Покликання

1. Авінаш К. Діксіт, Баррі Дж. Нейлбафф. Мистецтво стратегії: Путівник до успіху в житті та бізнесі від експертів теорії гри; переклад з англ. Анастасії Богоніс. Львів: Видавництво Старого Лева, 2020. 616 с.
2. Академічний словник української мови в 11 томах. 1977. Том 8. 927 с.
3. Бабкіна Р. Стратегічне планування для НУО: керівництво з основ Режим доступу: https://www.prostir.ua/?kb=stratehichne-planuvan....
4. Бортняк К., Аврамчук К. Автор і просування книжки, або чому письменник має лізти «не в свою справу». Режим доступу: https://chytomo.com/marketing_dlya_pysmennyka/
5. Булах Т. Класифікація реклами у книговиданні та книгорозповсюдженні. Вісник Книжкової палати. 2008. №8. С. 7–10.
6. Вікирчак І. Як роботи промоцію книжок і що для цього треба? Режим доступу:http://www.korydor.in.ua/ua/opinions/jak-robyty-...
7. Вілер А. Ідентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю / пер. з англ. О. Лобастової. Київ : Видавнича група КМ-БУКС, 2021. 336 с.
8. Вільний тлумачний словник. Новітній онлайновий словник української мови (2013–2018). Режим доступу: http://sum.in.ua/f/zhuri
9. Гаврилюк А. М. Державний маркетинг створення та промоції туристичного бренда України. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2013. № 12.
10. Гагоорт Гіп. Менеджмент мистецтва. Підприємницький стиль / Переклав з англ. Б. Шумилович. Львів : Літопис, 2008. 360с.
11. Гел Єрун ван. Вірусні ідеї. Як захопити людей своїм проектом. Харків: Клуб сімейного дозвілля, 2020.152 c.
12. Гоффман Р., Касноча Б. Сам собі стартап. Як адаптуватися до майбутнього, інвестувати в себе і трансформувати свою кар’єру. Київ : КМ-Букс, 2021. 224 с.
13. Ґоїнс Дж. Справжні митці не голодують: найсучасніші стратегії досягнення успіху; пер. с англ. Є. Ніколаєвої. Харків: Віват, 2019. 240 с.
14. Данайканич О. В. Теоретико-гносеологічні підходи до визначення категорії «реклама». Режим доступу: http://surl.li/himhx
15. Зелінська Н. В. Наукова книга і реклама — дві речі сумісні. Поліграфія і видавнича справа. 2021. № 37. С. 194–203.
16. Калина А. В., Пашута М. Т. Прогнозування та макроекономічне планування : навчальний посібник. Київ : МАУП, 1998. 186 с.
17. Каньшина О. В. Промоція книжкових видань у мережі Інтернет. Молодий вчений. 2017. № 11. С. 746–750.
18. Качак Тетяна. Літературна освіта в Україні: промоція дитячої книги і читання. Режим доступу: http://surl.li/himho
19. Кляйнер Арт, Лейнванд Пол, Чезаре Мейнарді. Стратегія, що працює. Як передові компанії долають розрив між стратегією та її реалізацією. Харків : Фабула, 2019. 256 с.
20. Когон К. Управління проектами для «неофіційних» проект-менеджерів / Когон К., Блейкмор С., Вуд Д. Київ: Фабула, 2018. 240 с.
21. Копистинська І. М., Гринівський Т. С. Засоби промоції книжкових видань: досвід Незалежної України. Наукові записки. Соціальні комунікації. 2015. №1 (50). С. 247–256.
22. Краснокутська Н. С., Кабанець І. А. Стратегічне управління : навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей. Харків : НТУ «ХПІ», 2017. 460 с.
23. Мельниченко А., Киричок А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги. Вісник Книжкової палати. 2014. № 11. С. 44–45.
24. Міністерство економіки України. Методичні рекомендації щодо складання стратегічних планів підприємствами державного сектору _16032015.pdf
25. Нюзум Ерік. Гучніше! Як створювати круті подкасти. Переклад з англійської Г. Пшеничної. – Х. : Віват, 2022. – 336с. Серія «Бізнес».
26. Педроса Луїс. Гнучкі бренди. Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку. Yakaboo Publishing, 2021. 272 с.
27. Портер Майкл Ю. Конкурентна стратегія. Техніки аналізу галузей і конкурентів. Київ: «Наш формат», 2020. 424с.
28. Портер Майкл Ю. Що таке стратегія? Про стратегію / колектив Harvard Business Review. Київ : КМ-Букс, 2021. С. 5–46.
29. Расулова О. Як видавати свою першу книжку в Україні: радять письменники, видавці, літагенти та культурні менеджери. Режим доступу: https://life.pravda.com.ua/culture/2021/07/26/245480/
30. Романюк Н. В. Промоція книжкової літератури видавництва «Ранок» у мережі Фейсбук. Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. 2019. № 2. С. 92–98.
31. Скочинець О. І. Електронні медіа в контексті їх залучення до реалізації акцій книжкової промоції: спроба типологічного аналізу. Наукові записки [Українська академія друкарства]. 2011. № 4 (37). С. 152–160.
32. Струк Н. О. Коронація слова: Науково-довідкове видання. Київ : Світ Успіху, 2019. 496с.
33. Український інститут книги. Про нас. Режим доступу: https://ubi.org.ua/uk/organization
34. Ястремська О. М., Поклонська Л. С. Рекламна стратегія: теоретичні положення та класифікація. Економіка розвитку. 2015. № 2 (74). С. 70–78.