Дипломна робота на тему: «Розробка маркетингової стратегії організації»


Автор(ка)
Гончаренко Альона Сергіївна

Ступінь
Магістр

Група
МОАм-1-22-1.4д

Спеціальність
073 Менеджмент організацій і адміністрування

Кафедра
Кафедра управління


Анотація

Актуальність дипломної роботи на тему «Розробка маркетингової стратегії організації» полягає в наступних аспектах:
Досягнення конкурентної переваги: у сучасному динамічному бізнес-середовищі отримання конкурентної переваги має вирішальне значення для успіху та стабільності будь-якого підприємства. Добре розроблена маркетингова стратегія дозволяє організації виділитися серед конкурентів, визначити унікальні торговельні пропозиції та ефективно позиціонувати свої товари чи послуги на ринку.
Максимізація цінності для клієнта: клієнти є джерелом життя будь-якого бізнесу. Розробка маркетингової стратегії дозволяє підприємству зрозуміти потреби, переваги та поведінку клієнтів. Узгоджуючи свої пропозиції з очікуваннями клієнтів і забезпечуючи вищу цінність, підприємство може підвищити задоволеність клієнтів, лояльність і, зрештою, збільшити свою частку ринку та прибутковість.
Підвищення репутації бренду: чітко визначена маркетингова стратегія допомагає створити міцний імідж бренду та репутацію підприємства. За допомогою ефективного брендингу, послідовного обміну повідомленнями та цільових каналів зв’язку підприємство може зарекомендувати себе як надійний і бажаний вибір серед споживачів,
створюючи довгострокову лояльність до бренду та позитивні асоціації щодо бренду.
Об’єктом дипломної роботи є маркетингова стратегія підприємства.

Предметом дипломної роботи є розробка маркетингової стратегії підприємства.
Мета дипломної роботи - Опрацювати теоретичні та методичні основи розробки маркетингової стратегії підприємства, проаналізувати досвід розробки маркетингової стратегії та підготувати практичні рекомендації щодо впровадження цієї стратегії.
Завдання дипломної роботи:
1. Розглянути теоретичні аспекти, нормативно-правові та методичні засади розробки маркетингової стратегії підприємства;
2. Проаналізувати внутрішні і зовнішні фактори, які впливають на маркетингову стратегію підприємства;
3. Опрацювати алгоритми розробки маркетингової стратегії організації;
4. Визначити шляхи удосконалення маркетингової стратегії підприємства.
5. Оцінити результативність пропозицій щодо розробки маркетингової стратегії.
Ключові слова: маркетинг, маркетингова стратегія, клієнти, аналіз конкуренти, підприємство.

Зміст




РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ 7
1.1. Маркетингові стратегії та їх особливості 7
1.2. Інструменти маркетингової стратегії 12
1.3 Взаємодія між маркетинговою стратегією та розвитком бізнесу 17
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВНУТРІШНІХ І ЗОВНІШНІХ ФАКТОРІВ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА МАРКЕТИНГОВУ СТРАТЕГІЮ НА ПРИКЛАДІ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА 24
2.1. Аналіз внутрішнього середовища рекламного агентства «Гоал» 24
2.2. Аналіз зовнішнього середовища рекламного агентства «Гоал» 32
2.3. Аналіз місії, візії та маркетингових цілей рекламного агентства 36
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА 40
3.1. Визначення основних проблем підприємства для розробки маркетингової стратегії 40
3.2. Розробка маркетингової стратегії для рекламного агентства 45
3.3. Аналіз ефективності виконаної роботи 50




Покликання

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Балабанова Л. Маркетинг підприємства / Л. Балабанова., 2019. – 612 с.
2. Балабанова Л. Рекламний менеджмент / Людмила Балабанова., 2017. – 392 с.
3. Білецька К. В. Основи менеджменту: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. III- IV рівнів акредитації; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. Луцьк: СНУ ім. Лесі Українки, 2013. 226 с.
4. Вествуд Д. Як скласти маркетинговий план / Джон Вествуд. – Харків: Фабула, 2020. – 176 с.
5. Гелліген Б. Вхідний маркетинг / Браян Гелліген. – Харків: Фабула, 2020. – 240 с.
6. Голідей Р. Маркетинг майбутнього / Раян Голідей. – Київ: Наш формат, 2018. – 104 с.
7. Діксіт А. Мистецтво стратегії / Авінаш Діксіт. – Київ: Видавництво Старого Лева, 2020. – 600 с.
8. Закон України «Про рекламу» від 03.07.1996 р. № 270/96 // Відомості Верховної Ради України – 1996. - №39 – 181 с.
9. Іванова І. Б. Основні напрями досліджень рекламної комунікації в сучасному гуманітарному просторі / І. Б. Іванова // Вісник Харківської державної академії культури : зб. наук. пр. Сер. : Соціальні комунікації. – Харків : ХДАК, 2019. – Вип. 56. – С. 200–206.
10. Котлер Ф. Основи маркетингу / Філіп Котлер., 2020. – 800 с.
11. Лейнванд П. Стратегія, що працює / Пол Лейнванд. – Київ: Фабула, 2019. – 256 с.
12. Лилик І. В. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2020: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. В. Лилик // Маркетинг в Україні. – 2021. – № 2. – С. 9 – 15.
13. Мак-Кі Р. Сторіноміка маркетинг у пострекламну епоху / Роберт Мак-Кі. – Київ: Віват, 2019. – 240 с.
14. Маркетингова стратегія [Електронний ресурс]. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://dinanta.com/blog/marketing-strategy-development.
15. Маркетингова стратегія [Електронний ресурс]. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://sendpulse.ua/support/glossary/marketing-strategy.
16. Маркетингові стратегії бізнесу [Електронний ресурс]. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://sendpulse.ua/blog/what-are-the-marketing-strategies.
17. Менеджмент організацій : навч. посібник для внз / Т. В. Назарчук,. О. М. Косіюк ; М-во освіти і науки України. К. : Центр учб. літ., 2018. 560 с.
18. Миронов Ю. Б. Основи рекламної діяльності : навч. посібн. / Ю. Б. Миронов, Р. М. Крамар. – Дрогобич : Посвіт, 2018. – 108 с.
19. Особливості поведінки діджитал-споживачів [Електронний ресурс]. – 2021. – Режим доступу доресурсу: https://ekmair.ukma.edu.ua/server/api/core/bitst....
20. Портер М. Конкурентна стратегія / Майкл Портер. – Наш формат: Киїів, 2020. – 424 с.
21. Разумов Д. Рекламні засоби [Електронний ресурс] / Дмитро Разумов. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://aboutmarketing.info/klasychna-reklama/reklamni-zasoby/.
22. Розробка маркетингової стратегії [Електронний ресурс]. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://kebeta.agency/strategy.
23. Розробка маркетингової стратегії підприємства [Електронний ресурс]. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://buklib.net/books/28652/.
24. Світвуд А. Маркетингова аналітика / А. Світвуд. – Київ: Наш формат, 2019. – 152 с.
25. Скрицька Н. А. Реклама: до визначення поняття // Правове регулювання економіки. – 2019. – № 9. – С. 203–212.
26. Сорокіна Г. В. Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної реклами / Г. В. Сорокіна // Вісник Східноукраїнського нац. ун-ту ім. В. Даля. – 2018. – № 10 (240). – С. 103-105.
27. Сорокіна Г. В. Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи) / Г. В. Сорокіна // Zbiór artykułów naukowych. Z 40 Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej " Nowoczesne badania podstawowe i stosowane." (29.04.2018 - 30.04.2018) – Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2017. – str. 69 – 75.
28. Сорокіна Г. В. Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільстві / Г. В. Сорокіна, А. В. Черкашина // Сучасний мас-медійний простір: реалії та перспективи розвитку : Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (25 жовтня 2018 р.). – Вінниця, 2018. – С. 316-321.
29. Хамініч С. Ю. Інтернет-реклама як основний чинник просування товару в сучасних умовах /С. Ю. Хамініч, К. В. Третьяк / Глобальні та національні проблеми економіки. – 2018. – № 7. – С. 504–507.
30. Холодний Г. О. Розвиток управління маркетингом на підприємствах: монографія / Г. О. Холодний, Г. М. Шумська; заг. ред. канд. екон. наук, доцента Холодного Г.О. – Харків : Вид. ХНЕУ, 2018. – 272 с.
31. Шепеленко О. В. Економічний механізм діагностики ефективності рекламної діяльності на споживчому ринку / О. В. Шепеленко, С. А. Граніш // Економічний часопис-ХХІ. – 2018. – № 1-2 (1). – С. 26–29.
32. Шеремета П. Тотальний маркетинг в економіці вражень // Києво-Могилянська Бізнес Студія. – 2019. – №1. – с.18-27.
33. Що таке реклама [Електронний ресурс]. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://bigenergy.com.ua/fnansi/bznes-dlya-pdpri....
34. Як скласти маркетингову стратегію [Електронний ресурс]. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://elit-web.ua/ua/blog/kak-sostavit-marketi....
35. Barone A. Marketing Strategy [Електронний ресурс] / Adam Barone. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://www.investopedia.com/terms/m/marketing-strategy.asp.
36. Byelikova Y. V. Effectiveness indicators of social media marketing cam-paign / Y. V. Byelikova // Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff. - Dnipro, SHEI «National Mining University», 2018. – P.13-14.
37. Hart M. Real Estate Marketing Ideas to Bring in Qualified Buyers [Електронний ресурс] / Meredith Hart. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://blog.hubspot.com/sales/real-estate-marketing.
38. Jindal A. 8 Creative Real Estate Marketing Ideas And Examples [Електронний ресурс] / Atul Jindal. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://www.searchenginejournal.com/real-estate-....
39. Lysytsia N. Motives for using social networks (on the example of Facebook) / N. Lysytsia, Y. Byelikova // Social technologies: current issues of theory and practice. – Zaporozhye : Helvetica, 2019. – № 84. – P. 33–45.
40. Marketing strategy [Електронний ресурс]. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://www.optimizely.com/optimization-glossary....